česky english Vítejte, dnes je čtvrtek 21. listopad 2024

Online plánování zásilek v e-shopu Digi-Key

DPS 4/2020 | Články
Autor: Arkadiusz Rataj, Digi-Key Electronics

Pro společnost Digi-Key je zákazník vždy na prvním místě a navázání trvalého důvěryhodného vztahu s ním je jejím základním principem. Vytváření optimálních řešení pro zákazníka je v současné hektické době klíčové, protože pouze tak lze udržet konkurenceschopnost. To je také důvodem, proč je nová služba Digi-Key pro plánování objednávek (online order scheduling) více přizpůsobená potřebám zákazníků.

Online plánování zásilek v e-shopu Digi-Key

Online plánovací nástroj firmy Digi-Key dává zákazníkům ve východní Evropě pohodlí plánování a objednávání až na šest měsíců dopředu. Zákazníci, jako jsou výrobci, OEM firmy a další, kteří potřebují objednávat množství součástek převyšující typické vývojové a prototypové objemy, mají nyní možnost plánovat objednávání i odesílání dodávek v jednoduchém nástroji, a to bez omezení minimální hodnoty objednávky nebo počtu kusů. Jediným požadavkem je registrace, kterou lze samozřejmě také provést online [1].

Jak online plánování probíhá? Když zákazník vloží do nákupního košíku všechny položky, které chce objednat, má možnost spustit nástroj pro plánování vyřízení své objednávky (Schedule Shipments). Ten umožňuje rozdělit objednávku na více zásilek, které budou zasílány postupně podle zadaných termínů (obr. 1). Pokud nebude mít některá část objednávky zadáno datum odeslání, potom bude zásilka odeslána v nejkratším možném termínu. Zadané termíny je možné dodatečně změnit. Při plánování zásilek lze získat výhodnou nižší cenu za produkty, které zákazník nakupuje pravidelně. Dalším benefitem je omezení nadbytečných vlastních skladových zásob a časová úspora díky minimalizaci objednávek opakujících se položek. Platby za objednávky probíhají v lokální měně.

Detailní informace, jak online plánování objednávek funguje (vč. instruktážního videa), jsou k dispozici na webových stránkách firmy [2].

Digi-Key nabízí více než 10,2 milionu produktů od 1 200 osvědčených výrobců z celého světa, přičemž 2,2 milionu položek je k dispozici k okamžitému dodání (do většiny míst v Evropě do 48 hodin). Pro evropský trh se firma snaží zajistit co nejširší sortiment produktů skladem, aby zákazníci mohli objednat to, co potřebují právě v okamžiku, kdy to potřebují. Tato snaha v kombinaci s modelem online objednávání a kvalitním servisem přispívá k vytvoření trvalého důvěryhodného vztahu se zákazníkem.

Společnost Digi-Key byla vždy pokládána za spolehlivého dodavatele součástek. Její hlavní sklad v USA slouží zákazníkům z celého světa a zajišťuje trvalou plynulost dodávek, a to i díky dlouhodobé spolupráci se spolehlivými logistickými partnery. Firma nepřestává investovat do nových nástrojů, zákaznické podpory i rozšiřování portfolia a okruhu dodavatelů. Dokladem toho jsou dvě stovky nových dodavatelů a 300 tisíc nových produktů i výstavba nového distribučního centra o ploše více než 200 tisíc m2.

odkazy

[1] https://www.digikey.cz/MyDigiKey/Registration

[2] https://www.digikey.cz/en/help/features-updates/scheduledshipments