Možnosti použití RFID technologií jsou v podstatě téměř neomezené. O tom svědčí např. i využití této techniky ve zkušebních kabinkách v obchodech s oblečením [2]. Úkolem je sledovat, které kusy oblečení jsou právě v kabinkách, kolik jich tam je, které z nich si zákazníci nakonec koupí, a které naopak ne. Veškeré vybavení, které je k tomu potřeba, zajišťuje společnost Tyco Retail Solutions. Sestává z UHF RFID antény IDA-3100, čteček IDX 2000 nebo IDX 8000 (Sensormatic) a analytického softwaru TrueView.
Zajímavou částí této výbavy je právě anténa, speciálně navržená pro tento účel. Je velmi plochá (pouhých 1,9 cm), aby mohla být umístěná na stěny nebo strop kabinky, stejně jako v prostoru u pokladen. Hlavně ale umožňuje sledovat i směr pohybu tagovaného předmětu. Toho se docílí tím, že se RF paprsek rozmítá v zorném poli antény, takže anténa zachytí daný předmět během jeho pohybu několikrát.